There was an error in this gadget

Saturday, 28 December 2013

ROTI SOSEJ BUNGA...

As salam....Entry minggu ni semua pasal roti....bukan dah lupa nak membaking, tapi tengah mengasah bakat membentuk meroti...memang seronok kalau pandai buat macam-macam bentuk...boleh tarik minat anak untuk makan...Macam anak Yatie, si Esya tu...dia memang susah nak disuruh makan....semua benda nak kena paksa...sampai menangis setiap kali disuruh makan....so bila buat macam-macam bentuk roti yang menarik, bukan main suka nak makan...

Malam tadi, Yatie try meroti lagi...roti sosej juga...cuma bentuk bunga....menarik...tak besar sangat..sekali makan cukup untuk alas perut....

Doh yang telah dibentuk bunga

Just letak topping sos n mayo jer...Esya tak suka mix vege

Dah siap bakar....

Menarik kan..kan..kan..

Bekalan untuk breakfast esok...

Posing dulu...sebelum masuk molot...

Posing lagi....hehehehe...
 Menarik kan?....sebenarnya macam-macm bentuk yang kita boleh buat...ikut krativiti kita la macam mana nak membentuk....asalkan hasilnya nanti menarik....yang penting anak suka....

Ok...pada yang berminat boleh la mencuba...resepi untuk doh roti klik di RESEPI ROTI. Selamat Mencuba...




No comments:

Post a Comment