There was an error in this gadget

Friday, 24 January 2014

SNOW CHEESE KEK

Assalammualaikum...

Selamat pagi dan salam Jumaat....dah 2 hari cuaca Malaysia sejuk...sana sini dalam FB teman-teman tayang pakai stoking...hehehe..kelakar pon ada..ye la pertukaran yang mengejutkan...apa pun dalam dok ketawa..Yatie amat bersyukur diberi peluang oleh Allah, melihat dan merasai nikmat ni...alhamdulillah...

Ok lah...hari ni Yatie nak tayang...kikiki...asyik menayang jer kan....macam poyo jer...ok..ok...ni ha..tempahan semalam..



Tempahan ni dari Fadzana Kg Melayu Subang...First time dia order ngn Yatie... ...sedih juga tak dapat jumpa Fadzana, sebab sibuk membaking untuk tempahan seterusnyer...almaklum la tak pernah bersua muka...asyik bermesej jer..Yatie harap Fadzana puas hati..

Terima Kasih Yatie ucapkan... dan pada yang belum pernah mencuba dan terasa nak mencuba, jangan segan silu terus sms atau wasap yatie laju-laju 012-6768654..





No comments:

Post a Comment