Friday 4 October 2013

Kek Coklat Indulgence


As Salam...pagi2 dah tgk si hitam manis ni...hurmmm...tergoda kan.. dengan kepekatan coklat ganache nyer..Memang ramai yang menggilai si hitam manis ni..ape tu??? kek Coklat Indulgence la...sememangnye Kek Coklat Indulgence ni sinonim dengan Secret Resepi...orang ramai berpusu2 pergi ke secret resepi untuk merasai kesedapan dan kenikmatan kek ni..rata2 ramai yang berpuas hati sedappp...wlupun harganya agak mahal...



 

Yatie pun sama..jatuh cinta sama kek coklat indulgence ni...sememangnya gabungan rasa mousse coklat putih dan mousse coklat bersama kek coklat adalah kombinasi yang tepat jika dijamah sejuk2...memang sedap..

Yatie rasa amat bertuah dapat belajar membuat kek ni dengan Chef Khairi yang pernah bekerja di Secret Recepie sebelum ni..rata2 kawan2 yang pernah membuat tempahan kek coklat indulgence dengan Yatie berpuas hati...terima kasih pada yang pernah order dan tak jemu2 bagi sokongan pada Yatie.. Apa pun..pada semua kawan2 yang berminat dengan kek coklat indulgence ni boleh la PM Yatie di FB atau terus masej Yatie 012-6768654..

No comments:

Post a Comment