There was an error in this gadget

Saturday, 13 December 2014

Kek coklat indulgence

AsSalam....
Salam siaran...n salam satu Malaysia....hehehe..menggedik plak bagi salam...macam bese nak tayang kek tempahan yang lalu...Sebenarnya dah lama buat..tapi ni baru ada kesempatan untuk menulis...


Kek coklat indulgence yg super sedap ni ditempah khas oleh biras Yatie sempena birthday beliau anak beranak.
Terasa sangat terharu sebab Yatie sekeluarga
pun join sekali time potong kek...memang seronok tengok semua happy..

Untuk yang berminat untuk menempah kek homemade dari Yatie boleh la wasap...wasap jer tau kat 0126768654. InsyaAllah anda semua tak akan menyesal....
Tempahan sekitar Klang dan Shah Alam amat di alu-alukan.

Sampai berjumpa lagi di entri akan datang....

No comments:

Post a Comment